Constientizarea prolemelor de mediu si susteniabilitatea joaca un rol important in filozofia companiei Villeroy&Boch. Pentru a dezvolta si implementa tehnologii care sa fie si ecologice si accesibile ca pret, Villeroy&Boch se concentreaza pe cercetare si cunostinte stiintifice, pe o continua dezvoltare si inovare. Compania isi asuma responsabilitatea pentru prezent si viitor, incercand sa puna bazele unui mod de viata armonios in relatie cu natura.

Aspectelor de protectie de a mediului li se da importanta cea mai mare in procesele de dezvoltare a noi produse. Consumatorii astazi cauta produse ecologice si solutii sustenibile pentru a simti ca isi aduc aportul protejarii mediului. Un exemplu in aceasta directie este WC-ul din colectia Omnia GreenGain ce foloseste3,5 lapa pentru o actionare normala si doar2 ldaca se actioneaza butonul pentru cantitate redusa de apa. Villeroy&Boch a setat un standard si pentru urinale, creand un sistem ce utilizeaza0,8 lde apa in loc de 2-3 l.

Villeroy&Boch, mai mult ca alte branduri premium, este inradacinata in cultura Europeana. De-a lungul anilor a reusit sa-si mentina identitatea, evoluand in acelasi timp, tinand pasul cu lumea in schimbare.

Traditie, calitate si autenticitate: acestea sunt atributele clasice Villeroy&Boch care au castigat un public fidel. Inovatia, stilul si designul sunt valori menita sa inspire oamenii, dandu-le libertatea de a-si amenaja casele dupa propriul gust.

Lasă un răspuns